sobota, 17 stycznia 2009

Posty, które Szklarski wyrzucił do śmietnika, cz.2

Forum NAPiSY.info > Hydepark i OFFTopic > O wszystkim innym > Śmieciowisko, a więc miejsce na nasze napisowe... odpadki, które należne sobie miejsce tu znajdować będą!

shawnee Dzisiaj, 00:18

Pan A. Szklarski, w dniu 12.01.2009 roku, popełnić raczył tekst, który sugeruje, że panowie Hołdys i Owsiak obrzucali się wzajemnie inwektywami w związku z ostatnia akcja WOŚP. Jest faktem, że wyzwiska padły, ale w innym kontekście. Treść majla p. Hołdysa:

Jeżeli jakiś artysta bierze wynagrodzenie za występ na WOŚP, to jest zdemoralizowanym chujem niewartym podania ręki. Możesz to przekazać Reutersowi jako moje oficjalne stanowisko. Zbyszek Hołdys

Owsiak w pełni podpisał się pod tymi słowami:

Zbyszek, w imieniu swoim, całej ekipy naszej Fundacji, a także organizatorów finałowych sztabów i imprez - BARDZO CI DZIĘKUJĘ ZA TE SŁOWA!

W zasadzie należałoby przeprosić zainteresowanych ... . A może się mylę?


K. J. Szklarski Dzisiaj, 01:01

@shawnee

Niestety, z przykrością muszę stwierdzić, że się Pan myli. Dlaczego z przykrością? Dlatego, że do tej całej sytuacji dojść nie powinno, a że doszło? Cóż - jedynym i to głównym winowajcą jest właśnie Jerzy Owsiak. Zanim Panu i innym udzielę odpowiedzi, to bardzo bym prosił Was wszystkich o porzucenie emocji, o trzeźwy osąd niezaprzeczalnych faktów i... zastosowanie analogii, bo to głównie ją stosowałem pisząc to, co napisałem. Naprawdę, usilnie proszę Państwa o odrzucenie emocji, o chłodną analizę znanych nam wszystkim faktów, które na wszelki wypadek w powyższych swych wypowiedziach podałem raz jeszcze. :(

PS Nie mogę przepraszać za coś, czego nie byłem i nie jestem sprawcą - jak więc mogę przepraszać za Hołdysa, Owsiaka, skoro nic mnie z nimi nie łączyło i nie łączy, i jak mam przepraszać za siebie, skoro nie ja jestem niechlubnym bohaterem tych wydarzeń.


mmich79 Dzisiaj, 01:30

Witam i na wstępie serdecznie Wszytskich pozdrawiam.

Niestety, z przykrością muszę stwierdzić, że się Pan myli. Dlaczego z przykrością? Dlatego, że do tej całej sytuacji dojść nie powinno, a że doszło?

W czym użytkownik Shawnee się myli ?

Cóż - jedynym i to głównym winowajcą jest właśnie Jerzy Owsiak.

A czym to zawinił pan Owsiak?

Zanim Panu i innym udzielę odpowiedzi, to bardzo bym prosił Was wszystkich o porzucenie emocji, o trzeźwy osąd niezaprzeczalnych faktów

Fakt 1 - Hołdys napisął do Owsiaka mail o treści "Jeżeli jakiś artysta bierze wynagrodzenie za występ na WOŚP, to jest zdemoralizowanym chujem niewartym podania ręki. Możesz to przekazać Reutersowi jako moje oficjalne stanowisko. Zbyszek Hołdys"

Fakt 2 - Owsiak odpisał Hołdysowi - "Zbyszek, w imieniu swoim, całej ekipy naszej Fundacji, a także organizatorów finałowych sztabów i imprez - BARDZO CI DZIĘKUJĘ ZA TE SŁOWA!"

Fakt 3 - Owsiak powiedział o całej sprawie w telewizji.

Fakt 4 - Hołdys beż wątpienia miał racje i ujął to w słowa które nikogo tak naprawdę nie obrażają. Jak mawia profesor Miodek - "Nazwać chujem kogoś kto jak chuj się zachowuje - w dobrym leży tonie"

Fakt 5 - Żadnych ukrytych przesłań w tej wypowiedzi nie było i nie ma się ich co doszukiwać

i... zastosowanie analogii, bo to głównie ją stosowałem pisząc to, co napisałem.

Analogii do czego Panie Szklarski? W pańskich wypowiedziach odnośnie wyżej wymienionej sprawy trudno się jakiejś doszukać. Będąc szczerym nie ma w nich absolutnie nic co stawiało by w złym świetle Pana Owsiaka bądź Pana Hołdysa.

Naprawdę, usilnie proszę Państwa o odrzucenie emocji, o chłodną analizę znanych nam wszystkim faktów,

Moja analiza była jak najbardziej chłodna, pozbawiona emocji.

które na wszelki wypadek w powyższych swych wypowiedziach podałem raz jeszcze. :(

Może jestem za mało inteligentny - nie wiem. W każdym razie nie ja mogę wyłapać w Pańskich wypowiedziach tych faktów. Prosił bym o ich wypunktowanie w jednym krótkim poście bez zbędnych komentarzy, coś w stylu:

- Fakt 1 -

- Fakt 2 -

itd.

PS Nie mogę przepraszać za coś, czego nie byłem i nie jestem sprawcą - jak więc mogę przepraszać za Hołdysa, Owsiaka, skoro nic mnie z nimi nie łączyło i nie łączy, i jak mam przepraszać za siebie, skoro nie ja jestem niechlubnym bohaterem tych wydarzeń.

Raczej nie chodzi o przepraszanie za Hołdysa i Owsiaka a za przeproszenie za swoje słowa. Napisał pan coś na czego potwierdzenie nie przedstawił żadnych faktów. Również jestem za tym by Pan przeprosił lub przedstawił jasne i konkretne dowody na rzeczy o których pan pisze, nie żadne analogie i domysły tylko konkretne fakty.

Serdecznie Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

Maciek M.


Cinema Operator Dzisiaj, 02:06

@mmich79

Maćku M. Skoro padły i padają tu wulgaryzmy, to... zjebię Pana publicznie, bo na taką moją reakcję Pan sobie wybitnie zasłużył i to z kilku względów, choćby z tego, że dopuszcza się Pan publicznie kłamstwa usiłując ukryć fakty tak dobrze wszystkim znane. Proszę raz jeszcze, a czyniłem to kilkakrotnie - zanim nie padnie moja odpowiedź, o powstrzymanie się z wypowiedziami na ten temat - nie uszanował Pan mojej prośby, postawił mi publicznie zarzuty a ponadto domaga się Pan czegoś, występując nie w swoim imieniu i nie działając na swoją rzecz. Cóż - chciał Pan tego, więc Pan to otrzyma, ale nie w tej chwili, bo i ja na wypoczynek jakiś zasługuję...

PS Piszę jako Cinema Operator, bo właśnie zajmowałem się przygotowaniem filmu na niedzielną projekcję - cóż... takimi także sprawami jestem zmuszony tu się zajmować. :(

Krzysztof J. Szklarski


mmich79 Dzisiaj, 02:51

Witam

Panie Krzysztofie na wstępie chciał bym zaznaczyć ze Pańska odpowiedź na mój post lekko mnie dziwi a nawet wprawia w zażenowanie, zadałem konkretne, zwięzłe pytania i liczyłem na odpowiedzi w takim samy stylu z Pana strony. Według mnie dyskusja na forum powinna polegać przede wszystkim na wymianie konkretnych argumentów a nie zawiłych i trudnych do interpretacji domysłach.

Maćku M. Skoro padły i padają tu wulgaryzmy, to... zjebię Pana publicznie, bo na taką moją reakcję Pan sobie wybitnie zasłużył i to z kilku względów, choćby z tego, że dopuszcza się Pan publicznie kłamstwa usiłując ukryć fakty tak dobrze wszystkim znane.

Nie mogę wymazać i edytować Pańskich wypowiedzi wiec jak wyobraża Pan sobie ukrywanie faktów z mojej strony? Przedstawiłem mój punkt widzenia na rzeczy o których pan pisze i nie widzę w tym nic niezwykłego - do tego przecież stworzona fora internetowe...czyż nie ?

Proszę raz jeszcze, a czyniłem to kilkakrotnie - zanim nie padnie moja odpowiedź, o powstrzymanie się z wypowiedziami na ten temat - nie uszanował Pan mojej prośby

Prośba ta jest co najmniej dziwna i dość nie logiczna. Jak już pisałem forum to miejsce wymiany poglądów i opinii na dany temat. W tym konkretnym temacie mówimy i jednej konkretnej sprawie i właśnie do niej się ustosunkowałem. Oczywiście niecierpliwie czekam na jakieś dalsze informacje odnośnie tej sprawy z Pana strony, kiedy takie sie pojawią również postaram się je skomentować, do tego czasu podtrzymuje moją poprzednia wypowiedź.

postawił mi publicznie zarzuty

O jakich zarzutach Pan mówi? Moja wypowiedź jest tylko komentarzem i prośbą o wyjaśnienie Pańskich słów jakie padły do tej pory.

a ponadto domaga się Pan czegoś, występując nie w swoim imieniu i nie działając na swoją rzecz.

Jeżeli chodzi o przeprosiny to w świetle dotychczas przedstawionych faktów staje po prostu po stronie ludzi którzy zasługują na pewien szacunek, mój szacunek do nich wzrósł nawet po cytowanych tu ich wypowiedziach odnośnie muzyków - nazwali sprawy po imieniu, tak jak powinien czynić to każdy bez krętactwa i próby omijana prawdy.

Cóż - chciał Pan tego, więc Pan to otrzyma, ale nie w tej chwili, bo i ja na wypoczynek jakiś zasługuję...

To zrozumiałe, każdy zasługuje na odrobinę wypoczynku także na odpowiedź spokojnie poczekam.

Pozdrawiam.

Maciek M.


mmich79 Dzisiaj, 04:24

Panie Krzysztofie czy to kulturalnie przenosić czyjąś wypowiedź do kosza bez udzielenia odpowiedzi?

Pozdrawiam.


K. J. Szklarski Dzisiaj, 04:28

Jak Pan śmie o jakiejkolwiek kulturze mówić? Nie życzę sobie Pańskiej obecności nie tylko na Forum, ale i w serwisie, do czego mam święte prawo. O ile jakieś pieniądze Pan wpłacił za naszym pośrednictwem na rzecz WOŚP, to te pieniądze zostaną Panu odesłane. To wszystko co mam do powiedzenia, napisania Panu - żegnam !

I jeszcze coś istotnego. Pomimo wielu ostrzeżeń z mojej strony płynących, że pozbawienie kogoś jego praw do Forum, do serwisu musi być w myśl prawa uszanowane, pan dopuścił się kilkakrotnie zakładania ponownie kont pod różnymi nickami. Mogę tolerować wiele, ale przestępstw popełnianych na szkodę tego serwisu, portalu a także i moją tolerować z pewnością nie będę !


mmich79#2 Dzisiaj, 05:23

Witam

Jak by pan się nie domyślił to znów ja mmich79...tak tak...założyłem drugie konto.

Właściwie to będzie to ostatni mój post na pańskim forum.


Nawiązując do pańskiej ostatniej wypowiedzi.
Śmiem mówić o kulturze gdyż uważam się za kulturalnego człowieka, panu niestety jak się okazuję brakuje elementarnej wiedzy z tego zakresu...cóż może to po prostu zwykły brak obycia wśród ludzi - nie mi to oceniać.

A to że nie życzy pan sobie mojej obecności na forum to jeszcze mogę zrozumieć, ale "elementarnego prawa" do tego już nie bardzo. Po pierwsze nie złamałem żadnego punktu regulaminiu tego forum jaki został mi zaprezentowany podczas rejestracji.
Po drugie z tego co wyczytałem przekazał pan serwis napisy.info komuś innego więc to też nie pańska własność i nie może pan robić co mu się żywnie podoba.
Proszę napisać pod jakimi nikami to się wielokrotnie rejestrowałem na tym forum? Bo pare minut temu miałem tylko jego konto...teraz z potrzeby chwili już dwa.

Z tego co się zdążyłem zorientować po głębszej lekturze forum będzie mi pan teraz groził prokuratorem itp.

Cóż...tak się złożyło że moim ojcem jest prokurator więc nie mam jakichś urazów a tym bardziej fobii przed słowem prokurator, zwłaszcza że coś tam na temat prawa wiem. Żadnego prawa puki co nie złamałem...baa...nawet z regulaminem jestem w zgodzie jako że nie mówi on nic o zakładaniu kolejnych kont.



Forum NAPiSY.info > Sekretariat - organizacyjne sprawy NAPiSY.info i YourSubtitles.com > Od Zarządu K.K. Inter POLRAD CO., LTD Sp. z o.o. do Użytkowników serwisu > Oj, będzie się działo! Minister Ćwiąkalski zagrożony... Nie wolno Ci, drogi Użytkowniku, Gościu pozostać obojętnym!

K. J. Szklarski Dzisiaj, 06:50

Niestety, ale nawet w takich przypadkach, jak wspomaganie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w jej statutowej działalności dochodzi do przestępstw, a jest to tym bardziej przykre, gdy takiego przestępstwa dopuszcza się jeden z użytkowników naszego Forum. Konkretnie chodzi o użytkownika występującego na tym Forum pod nickami mmich79 oraz mmich79#2, a wcześniej także pod innymi. I gdyby ów osobnik dopuścił się jedynie przestępstwa, o którym piszę poniżej:

Kodeks karny (Dz. U. z dnia 6 czerwca 1997 r. nr 88 poz. 553) w swym artykule 287 stanowi:

§ 1. Kto, w celu (...) wyrządzenia innej osobie szkody, bez upoważnienia, (...), wprowadza nowy zapis danych informatycznych, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

§ 2. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

§ 3. (...).,

to pal sześć, ale wszystko wskazuje na to, że dopuścił się on prawdopodobnie również oszustwa poprzez stwierdzenie w jednym z wcześniejszych postów, iż - cytuję: "Puściłem właśnie przelew, więc w niedługim czasie można się spodziewać kolejnej wpłaty na konto", gdyż nic nie wskazuje na to, aby wpłacił on choćby przysłowiowego grosika. Osobnik ten, także przy zakładaniu swojego konta podał, iż jest z Krakowa, co jest oczywistą nieprawdą, gdyż zakładał on swoje konto i pisał posty z okolic lub samego Poznania.

Od szeregu już miesięcy byłem atakowany czy to poprzez e-maile, czy to poprzez wpisy na tym Forum przez tego samego człowieka, a wskazują na to pule dynamicznych adresów IP, które przez TP S.A. były mu przydzielane. Szczególnie maile były tak nieprzyzwoite, wręcz wulgarne, że nie śmiem ich tu przywoływać zdając sobie sprawę z faktu, że także i dzieci są czytelnikami naszych wypowiedzi. Nie jestem psychiatrą, tym bardziej biegłym sądowym abym mógł się autorytatywnie wypowiadać o stanie psychicznym tego osobnika, ale nawet nie będąc tymże lekarzem mogę a wręcz muszę zauważyć, że mamy tu do czynienia z jakimś człowiekiem, który ma bardzo poważne zaburzenia psychiczne - wszak nie mi to oceniać (na całe szczęście), ale wkrótce zmuszeni będą to uczynić kompetentne czynniki. Nie stawiałem i nie stawiam nikomu zarzutu, że ktoś cierpi na jakąś dolegliwość natury psychicznej, gdyż ja osobiście takie choroby traktuję jak inne schorzenia, a ludziom, którzy cierpią na jakiekolwiek schorzenia psychiczne tym bardziej współczuję, bo sam od kilku już lat muszę się zmagać z depresją pourazową, więc wiem niejako z autopsji czym to "pachnie". Bardzo, bardzo współczuję osobom chorym psychicznie, a szczególnie współczuję ich rodzinom, ich bliskim, gdyż bardzo często osoba psychicznie chora nie zdaje sobie w ogóle sprawy ze swej choroby żyjąc w swoim wyimaginowanym świecie i o ile jest to dla takiego człowieka świat szczęśliwy, choćby dla nas wszystkich miałby być urojony, nierzeczywisty, to byłem, jestem i będę zawsze przeciwnikiem leczenia takich osób, gdyż naginanie ich do tego, by postrzegali świat jakim jest w rzeczywistości, jest po prostu podłe, wręcz nieludzkie, bo to piekło wokół nas samych nie oni lecz my wszyscy "zdrowi" tworzymy ! Zaznaczam, że jeżeli okaże się, że ów człowiek jest choćby w najmniejszym stopniu upośledzony psychicznie, a więc w takim stopniu, że może odpowiadać za swoje czyny jak osoba w pełni zdrowa psychicznie, to nie dość, że go bronił będę by nie poniósł jakichkolwiek konsekwencji karnych za swoje czyny, ale przywrócę mu uprawnienia, sam dokonam zmiany nicka jego, aby pozostał nierozpoznawalny przez innych użytkowników i aby się cieszył szacunkiem jak inne osoby tu piszące - na pewno nie odmówię mu swojej pomocnej dłoni !

Kiedy przekazywałem Michałowi ten serwis, domenę obiecałem mu solennie, że będę nadal mu pomagał w prowadzeniu tego portalu, gdyż bez zapewnienia tej pomocy i opieki Michał nigdy by się nie zgodził na ich przejęcie i to za żadną cenę. Na razie jestem zmuszony zakończyć ten temat, gdyż są w tej chwili znacznie ważniejsze sprawy, ale już teraz powiadamiam Państwa, że sprawa osobnika "skrywającego" się m.in. pod nickiem mmich79 będzie miała swój finał w niezawisłym Sądzie, gdyż portal ten, jego użytkownicy podlegają prawnej ochronie w takim samym stopniu jak i inni obywatele.

K. J. Szklarski Dzisiaj, 08:02

Użytkownik Paaatelnia napisał:

"Mam jednak wątpliwości, co do legalności zgadywanej licytacji... Skoro decyzja nie została podjęta w gronie użytkowników, a istnieje prawdopodobieństwo, że nikt nie zgadnie, to program antywirusowy zostanie u Pana. Co będzie, jeśli ktoś z użytkowników oskarży Pana o zawłaszczenie? Przydałyby się odpowiednie regulacje i ustalenia, by rozwiać wszelkie ewentualne wątpliwości" i wszystko byłoby ładnie, pięknie, gdyby to pytanie zadawała osoba, która wcześniej nie została zbanowana, a więc pozbawiona wszelkich uprawnień do tego Forum, jednakże uprzejmie raz jeszcze proszę by nie zakładać ponownie kont, nie logować się na to Forum, gdyż nie będę już nigdy tak pobłażliwy wobec osób naruszających prawo, jak miało to miejsce dotychczas.

Z uwagi jednakże na fakt, że pod słowami Paaatelni "kryją" się zarzuty publicznie mi postawione, to je odeprę a Paaatelnię uprzejmie poproszę by wracał tam, skąd tu przychodzi - idź w diabły człowieku ! (c.d.n.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz